lørdag den 3. marts 2012

Dyrlæge Aften på Vilhelmsdal

Dyrlæge Aftener på Vilhelmsdal
Malling Dyrehospital afholder to Informationsaftener på Vilhelmsdal:

Tirsdag d. 13. marts kl. 19.30: "Din hund & Kat bliver ældre - hold den sund".

Deltagelse er gratis, men tilmelding nødvendig senest mandag d. 12. marts kl. 8.00

Tirsdag d. 20. marts kl. 19.30: "Min hund og kat klør sig - kan det blive bedre?"

Deltagelse er gratis, men tilmelding nødvendig senest mandag d. 19. marts kl. 8.00

Tilmelding på tlf. 86 93 10 20 eller mail:
dyrlaege@malling-dyrehospital.dk
Se mere på Dyrehospitalets hjemmeside på linket her

1 kommentar:

Stein sagde ...

Hei. Nå ser jeg plutselig at det har gått en stund siden jeg besøkte bloggen din sist, så nå har jeg kost meg med flotte bilder av Vilhelmsdal, trefelling og mye mer :-D
Jeg beundrer virkelig smaken deres. Skulle gjerne ha et gårdsrom med slike murer rundt og håper jeg får mulighet å bygge noe tilsvarende i sommer - om enn i mye mindre skala :-)
Ønsker deg en riktig fin uke- og håper dyrlege kurset blir vellykket! :-D
Stein